Kommende helg gleder vi oss til å ta i mot regionens juniorer til «Junior Tour». Som tidligere skal vi gjøre hva vi kan for at dette skal bli et bra arrangement. Turneringsledelsen er godt i gang med planleggingen.

Junior Tour er turneringen for alle barn og juniorer som ønsker å spille golf. Den har ulike klasser inndelt etter kjønn, alder og ferdighet (handicap). Turneringen er åpen for alle mellom 6 og 19 år. Her kommer det spillere fra Kristiansand i sør til Oslo i nord.

Vi håper å se så mange som mulig av egne juniorer også til start. Hjemmeklubben din dekker startavgift.
Påmeldingen er åpen og gjøres i Golfbox på denne lenka:   GolfBox Tournament

Påmeldingsfrist: 3. juli kl 14:00

Ta gjerne turen innom og besøk arrangementet. Her har du mulighet til å se mange kommende og lovende golftalenter.

Så krysser vi fingrene for at været er med oss i år. I 2023 endte det med at spillet ble avbrutt da alle himmelens sluser åpnet seg og oversvømmelse av banen ble et faktum. Her kan du se hvordan det gikk i 2023 – nederst i artikkelen finner du også bilder og video av fjorårets vannutfordringer:
Narvesen Tour i all slags vær | Hof Golfklubb