Hof Golfklubb ble stiftet i 1996, med bane på Storeng Gård i Hof i Vestfold.

På banen vil du med all sannsynlighet treffe Jens Sundby på en av gressklipperne. Jens er, i tillegg til baneeier, også Greenkeeper og driver proshopen. I proshopen betaler man greenfee og det serveres noe å bite om det er ønskelig.
Klubben har i dag i overkant av 300 medlemmer, og vi har som mål å utvikle spillere i alle aldre og på alle nivåer.

For den mer etablerte spiller tilbyr vi et variert turneringsprogram for alle nivåer.

Baneselskapet

Hof golfbane eies og drives av Hof Golfbanedrift Storeng AS, org nr 979 504 780.

Selskapet ble etablert 17.12.1997 og har siden da vært hjemmebanen til Hof golfklubb.

I tillegg til vedlikehold av banen drifter også selskapet ProShopen, hvor man, i tillegg til enkel bevertning, har mulighet for å kjøpe div golfutstyr i samarbeid med GolfShopen.no.

Selskapet ledes av Jens Sundby, som også stiftet Hof Golfklubb i 1996. Han kan kontaktes på 928 42 063.

Proshopen

Proshop drives av baneselskapet. Her har du muligheten til å kjøpe produkter fra Golfshopen, Golfhäftet, samt forskjellige forfriskninger og enkel servering.

Treningsområde

Vi har et treningsområde med drivingrange, puttinggreen, bunker og stort område for nærspilltrening.

Våre sponsorer

Tømrer Henning Vestskogen Studio Pia Vestviken Wike & Co Hof Auto AS Haslestad Gummiservice ALT installasjon ALT+