Hof golfklubb kan se tilbake på en flott sesong i 2020. Selv om noe ble annerledes grunnet Korona-tiltakene ble mye av sesongen som vi har vært vant til.
Våre ukentlige turneringer med damegolf, seniorgolf, onsdagsgolf, herregolfen samt en lang rekke helgeturneringer gikk stort sett som planlagt.
Vi fikk til dugnader med turnering, Sommergolfen, nattgolf, Høstslaget, Hof Open og klubbmesterskap for å nevne noe.

Vi gjennomførte flere VTG-kurs og har en god vekst i medlemsmassen. Knøttetrening og juniortrening er også ukentlige faste innslag.

All denne aktiviteten gjør seg ikke selv – der trengs det engasjerte medlemmer som ønsker at klubben skal opprettholde dette gode tilbudet. Vi trenger nå noen friske krefter. Noen av vår dyktige frivillige medlemmer som har stått på i flere år ønsker avløsning. Kunne du tenke deg å bidra?

Vi trenger noen som ønsker å ta ansvar innen følgende områder:

• Turneringskomiteen, her trenger vi flere
  • Seniorgruppa, her trenger vi en ny leder
  • Damegolfen
  • Knøttetrenere

Interessert?  Eller bare lurer på noe rundt dette? Send oss en epost til Eller ring 906 55 599

Hva kan vi tilby?
For flere av disse postene tilbyr klubben redusert medlemskap og årsgreenfee.
Turneringsleder har gratis medlemskap og årsgreenfee. Leder for seniorgruppa betaler halvt medlemskap og halv årsgreenfee, for å nevne noe.

Sesongen nærmer seg – ta kontakt – vi ser fram til å høre fra NETTOPP DEG!

– Belka-turneringen trakk mange medlemmer til start.

-For å skape slike minner trengs engasjerte medlemmer som ønsker å bidra til å opprettholde aktiviteten i klubben.

-Onsdagsgolfen er klubbens lengstlevende turnering.

-Hof golfklubb er en av få klubber som arrangerer nattgolf. Det blir en annerledes og utrolig artig turnering når ballen lyser og banen er mørk.

-En flott gjeng med engasjerte medlemmer stilte opp på dugnad høsten 2020.

-Vakre Hof golfbane badet i høstsol