Da kan vi med glede si at turneringssesongen 2024 endelig er i gang!

Seniorgolfen startet med baneåpning på tirsdag, og Onsdagsgolfen trakk hele 17 deltakere første runde.
Poengjakten i årets Order of Merit er med andre ord i gang!
På torsdag starter Herregolfen sin sesong og på lørdag klemmer vi til med en Scramble-turnering etter dugnaden.

Golf blir enda mer gøy når du spiller turnering!
Vi vil gjerne ha enda flere av dere medlemmer med på våre faste turneringer. Her er det lav terskel for deltakelse, mye moro og svært så hyggelig. Kort fortalt er dette turneringene:

• Tirsdag kl 10:00 – Seniorgolfen – turnering for seniorgolfere (50 + ) Det spilles stableford – 9 hull
  • Onsdag kl 18:00 – Onsdagsgolfen – turnering for ALLE – Det spilles stableford – 9 hull + kaffe og vaffel
  • Torsdag kl 18:00 – Herregolfen – også tillatt for damer – Her spilles ren slagkonkurranse uten hcp – 9 hull

Er du fersk golfspiller og ønsker å prøve deg på en turnering vil vi anbefale å møte opp på Onsdagsgolfen, her er det definitivt stor fokus på inkludering, veiledning og god stemning. Lett å komme i kontakt med andre medlemmer og du blir tatt godt i mot!
(Det er absolutt god stemning i alle våre turneringer, men Onsdagsgolfen kan være et lurt sted å begynne)

Det planlegges også noe «Mandagsmoro» med alternative spilleformer. Mer informasjon vil komme etter hvert.

I tillegg har vi en rekke med helgeturneringer gjennom sesongen. Her er det bare å sjekke Golfbox og melde seg på!

I tillegg til Golfbox finner du en oversikt over turneringer og andre hendelser her:  TERMINLISTE | Hof Golfklubb

BLI MED PÅ TURNERINGER – det gjør golfen enda triveligere!

– Årets første Onsdagsgolf ble avviklet 17.april. Vinteren har vært relativt snill med banen, så dette lover godt for sesongen!