Lørdag 20. april hadde styret i klubben og Jens planlagt dugnad. Målet var å få raket bort kvist og kvast og litt andre oppgaver, før vi for alvor skal i gang med å klippe gress. Om lag 30 medlemmer møtte opp med redskap og arbeidslyst. En sur vind fra nord gjorde sitt til at her måtte det jobbes for å holde varmen!

Da var det kjærkomment når vi kjørte en runde rundt om på banen, fant alle dugnadsarbeiderne, og kunne tilby en varm kopp kaffe og noen fantastisk gode kanelknuter laget og sponset av Thorsen Gjærbakst  (Klikk her og ta en kikk på hva de har å tilby)

– Uten mat og drikke……..

Tusen takk til Cathrine A. Thorsen for nydelig bakst!

Etter noen timer med arbeid bød vi på litt grilling av pølser før Espen hadde satt opp en liten dugnadsturnering. Spilleformen var Texas Scramble med 2 og 3-manns lag. Vinner av runden ble tremannslaget Torbjørn K. Fossum, Roger Olafsen og George Boyd. Resultater finnes som vanlig i Golfbox.  Vi gratulerer!

– Som vanlig avsluttes dugnadsdagen med en liten turnering for de som har vært med og jobbe.

TAKK FOR INNSATSEN!