Møt vår nye hullsponsor – Studio Pia.
Hof golfbanedrift, Hof golfklubb og Studio Pia har i sommer inngått en ny sponsoravtale. Vi er veldig glade for å ha de med på laget.

Hvem eller hva er «Studio Pia»?
Studio Pia startet sin virksomhet i 2016, og har siden da drevet utelukkende med mikrosement. Etter hvert har de utviklet egne metoder og produkter for et optimalt resultat, og samarbeider med de beste leverandørene. Ingen oppdrag er for små eller for store. Studio Pia gjør alt fra overflatebehandling av en gammel  benkeplate til prosjekteringsarbeid for privat og næring.

Som navnet tilsier har dette noe med Pia å gjøre. Vårt medlem Pia Vestskogen Brovold startet sin golfkarriere i ung alder. Allerede som 14-åring ble hun medlem i Hof golfklubb. I de første årene var hun med som deltaker på turneringer for barn og ungdom.  Arne Brovold, Pias ektemann, jobber full tid i Studio Pia. Han får svært gode tilbakemeldinger på sitt arbeid med Mikrosement. Naturligvis spiller Arne også golf. Han fikk et golfkurs av Pia i 2012, og dermed var også han hekta på sporten.

En skikkelig golf-familie
Ikke nok med at både Pia og Arne spiller golf. Pias far, Bjørn er aktiv å se på banen titt og ofte. Han er en av de faste deltakerne på både seniorgolfen og onsdagsgolfen. Så er det Sebastian da, Pia og Arnes sønn. Her har vi et golf-talent vi gleder oss til å følge i fremtiden. Han har, tross sin unge alder, allerede rukket å vinne både onsdagsgolfrunder, både her hjemme og i Spania. I 2021 vant Sebastian Hof Open, og Golf Nordic-konkurransen i 2022 var det også Sebastian som vant.

Hva er mikrosement?
Mikrosement kan legges på alle stabile underlag og er mest populært på gulv, vegger, peiser, benkplater og på baderom. Produktet egner seg godt til å designe unike og kreative møbler og konstruksjoner, både inne og utendørs. Våre produkter er også kvalitetsutviklet med tanke på høy-trafikk-underlag i næringseiendom og offentlige bygg.

For å legge mikrosement så kreves det stor presisjon, grundighet og ikke minst faglig kompetanse. Derfor mener vi at dette ikke egner seg som et gjør det selv produkt, og det er kun våre franchisetakere som har tilgang på våre produkter. Quartz system fra Studio Pia AS er vanntett og kan lages i alle farger og legges med ønsket struktur. Overflaten etterlates meget solid og slitesterk, og føles behagelig å gå på. Med sine glatte, sømløse flater er mikrosement et hygienisk valg, og meget lett å holde rent. Ved å avslutte med Quartz system Poly-Finish vil du få slitesterke overflater som tåler bruk.

Ble du nysgjerrig på produktet, eller ønsker mer informasjon?
Sjekk ut Studio Pias hjemmeside. Der finner du informasjon, inspirasjon og kontaktinformasjon.
Du finner de også på facebook: Studio Pia | Facebook

Kunne din bedrift tenke seg å være en av våre nye sponsorer? Ta kontakt med oss: