Vi nærmer oss september og har lagt mesteparten av årets turneringsprogram bak oss.
Men noe står igjen. Ikke minst NATTGOLFEN!

Bli med på årets garantert morsomste turnering.

Har du noen gang spilt golf i mørket? Hvis ikke er dette turneringen du MÅ melde deg på.

Lørdag 10.september spiller vi nattgolf!

Vi spiller i totalt mørke med «lysballer» som er en fantastisk opplevelse i høstmørket.

Vi starter med puttekonkurranse klokken 18:00, etterfulgt av sosial samling og mat i klubbhuset mens vi venter på mørket. (Egen drikke medbringes)

Ca. klokken 21:00 pleier det å være mørkt nok. Da har turneringsleder delt inn i lag og vi går ut på banen og spiller en runde Scramble.

Vi spiller fra korteste rød tee på alle hull, med unntak av hull 5. Der spiller vi fra blått, nede ved siden av dammen. Alle slag (med unntak av putting) spilles fra peg – dette for å spare gresset til Jens 🙂

Vi avslutter med premieutdeling og sosialt samvær utover kvelden i klubbhuset.

Klubben selger lysballer (100,- stk.)
Erfaringer fra tidligere er at man trenger kun én – hver flight får med en reserveball.

Etter runden samles vi igjen på golfkroa for premieutdeling og «aftergolf».

Startkontingent; 200,- Inkluderer mat.

Bli med på årets morsomste turnering – påmelding i Golfbox