Søndag 3.juli har Hof golfklubb gleden av å ønske velkommen til Narvesen Tour for regionens barn og unge.

Det er en stund siden sist klubben var vert for en så stor turnering. Vi håper mange av våre medlemmer syns dette kan være spennende å følge med på. Kom gjerne innom i løpet av dagen og se på «morgendagens helter».

Hva er Narvesen Tour?
Narvesen Tour er åpne klubbturneringer i golf for alle barn og juniorer, og arrangeres av golfklubbene i hver region. Golfglede står i fokus på Narvesen Tour, og her kan alle barn delta, uavhengig av ferdighetsnivå og erfaring

Alle jenter og gutter i alderen 6-19 år er velkommen til å delta på Narvesen Tour, uavhengig av tidligere turneringserfaring. Turneringene er derfor inndelt i ulike klasser etter kjønn, alder og ferdighetsnivå, og det er ulike spilleformer og banelengder tilpasset klassene.
For de minste lages det egne tilrettelagte baner over 6 eller 9 hull, med hull-lengder som er tilpasset barna. For de aller minste er det heller ikke noe fokus på regler og å gjøre alt riktig, men mer fokus på å ha det gøy.

For de mer erfarne er Narvesen Tour en av møteplassene hvor spillere fra forskjellige klubber blir kjent med hverandre, konkurrerer mot hverandre og motiverer hverandre til å bli bedre golfspillere i et mestringsorientert miljø.

Fokus for alle regionale aktiviteter og konkurranser for barn, ungdom og juniorer er rekruttering – ivaretakelse og utvikling, uavhengig av kjønn, alder, nivå og ambisjoner, fra nybegynneren til elitespilleren. Regionale aktiviteter, konkurranser, og turneringer koordineres av regionene og målet er å skape et bredt tilbud til alle kategorier spillere.

Mer informasjon om Narvesen Tour finner du på deres Facebookside: Narvesen Tour – Region Sør | Facebook

Du kan også lese mer om Narvesen Tour på NGFs hjemmeside: Narvesen Tour (regionale juniorturneringer) – Golfforbundet