Lørdag 29.april kl 11:00 åpner banen.

Golbox er åpnet og klar for booking. I år er vi tilbake til 10-minutters intervall.

Vinteren har vært streng, med noen skader her og der. Det meste vil gå seg til utover i sesongen.

De aller ivrigste som nå vil prøve en tur på banen må være obs på at det ligger kvist og kvast rundt om kring. Blant annet som følge av vinterens herjinger og trehogst. Dette skal det bli en bedring på førstkommende onsdag. Da er det medlemsdugnad fra kl 17:00 – 20:00. Møt opp ved klubbhuset. Ta med raker, greinsaks eller annen nyttig dugnadsredskap. Vi griller pølser etter at vi har jobbet litt.

Noen ekstra forholdsregler må tas i betraktning nå i starten:

• Det er ikke tillatt med golfbil de første dagene. Baneeier vurderer fortløpende.
  • Divots og nedslagsmerker MÅ repareres – dine egne og gjerne de som andre «har glemt»

VELKOMMEN TIL EN NY GOLFSESONG!