Hof golfklubb har inngått samarbeid med PGA-utdannet PRO, Sverre Finne.

Klubben har en stund hatt ønske om å knytte til oss en pro som medlemmene kan kontakte for PRO-timer. Videre har vi hatt et ønske om å tilby medlemmene medlemstreninger med PRO.

Vi bad Sverre om å beskrive seg selv:
– Eg er 26 år gammal og kjem frå Voss. Eg starta å spele golf då eg var 12 og har blitt meir og meir glad i sporten. PGA-utdanninga fullførte eg i 2021 og eg har i løpet av dei siste fem åra jobba som instruktør på del- eller heiltid. Ved sida av utdanningen jobba eg på Voss gk, Meland gk og Sorknes gk. I fjor var eg pro på fulltid på Grenland og Omegn gk og i år er eg på Vestfold gk.

Som person er eg smilande og glad i å omgås mennesker. Eg trives godt i lag med alle typar golfarar og som instruktør er eg opptatt av å skape god gruppedynamikk, sjå den enkelte og ivareta utøvarane sine gode ferdigheiter.

Medlemstreninger – «Bryt-kurs»
– I begynnelsen av august starter vi opp med «Bryt-kurs». Målet er å få deg som deltaker under de magiske grensene 100 eller 90 slag på en 18-hullsrunde. (Konseptet baseres på 18-hulls par 72-bane)

Bryt 100:
For høghandicappere som ønsker gå en golfrunde på under 100 slag.

Bryt 90:
For mellomhandicappere som forsøker å snitte bogey eller bedre på en runde.

På bryt får utøvarane 8 gruppeøkter med innhald tilpassa deira nivå. Dette innebærer tester først og til slutt i forløpet, trening på sving, utslag, fairwayslag, nærspel, bunker, putting og spelstrategi. Me bruker NGF sine NXT LVL kort til å kartlegge nåsituasjon og framgang.

Tidspunkt:
Første kursdag, mandag 7.august.

August:
18.30-19.30  – Bryt 100
19.30-20.30 –  Bryt 90

September:
17.30-18.30  – Bryt 100
18.30-19.30 – Bryt 90

Dermed blir det 8 kurskvelder a 1 time for 1200,-.

For at et slikt kurs skal gjennomføres nå i høst trenger Sverre minimum 6 deltakere. Maks antall er 12.
Førstemann til mølla gjelder for påmelding.

PÅMELDING:
Send epost eller SMS direkte til PRO Sverre for påmelding til Bryt-kurs.

EPOST:
SMS: 98888520

PRO-timer:
Ønsker du PRO-timer med Sverre tar du foreløpig kontakt på samme vis, epost eller SMS.
Målet er å få på plass PRO-planner etter hvert. Da vil du kunne booke PRO-timer direkte i Golfbox og se når Sverre er ledig.

VI ØNSKER SVERRE VELKOMMEN TIL HOF GOLFKLUBB – VI HÅPER HAN FÅR MASSE Å GJØRE!

– Medlemstrening kan være ganske artig. Kanskje BRYT-kurset er noe for deg?