Faktura for medlemskap og årsgreenfee sendes ut i disse dager. Fakturaen kommer enten direkte som efaktura i din nettbank, eller til din epostadresse du har registrert i Golfbox. For de som mangler epostadresse kommer den pr brev.

Årsmøtet vedtok en liten økning i medlemskontingenten for 2024. Økningen gjelder kategori 1-3, og har en sammenheng med økt avgift til NGF pr medlem over 20 år.  Vi fakturerer derfor følgende:

• Medlemskontingent Kategori 1 – 2120,-
  • Medlemskontingent Kategori 2 – 1120,-
  • Medlemskontingent Kategori 3 – 1030,-
  • Medlemskontingent junior – 650,-
  • Medlemskontingent knøtter – 50,-

Årsgreenfee: 2000,- for medlemmer i Kategori 1,  og 800,- for Kategori 3 og junior.

Vi ber om at du bruker KID-nummeret på fakturaen ved betaling. Da blir det mindre administrasjon for oss, og betalingen registreres automatisk på brukerprofilen din i Golfbox.

Ikke mottatt faktura fra oss?

Visste du at du kan abonnere på nyhetsbrev fra Norges Golfforbund? Klikk her for å melde deg på og få golfrelaterte artikler til din epostadresse.

HAR DU HUSKET Å FORNYE DITT IMPACT-SUPPORTER MEDLEMSKAP?
Klikk på bildet for mer informasjon: