I dag, mandag 27.mars har vi fakturert medlemskontingent og årsgreenfee til medlemmene. Fakturaen er sendt ut pr epost til din adresse som er registrert i Golfbox. Sjekk søppelpostfilter dersom du ikke har mottatt den.

Årsmøtet vedtok noen endringer i medlemskontingenten og vi har i tillegg opprettet en ny medlemskategori.
Priser og vilkår for de forskjellige kategoriene kan du lese her: MEDLEMSKAP | Hof Golfklubb

Baneselskapet har endret årsgreenfee fra 1800,- til 2000,- for Kategori 1 medlemmer. For juniorer og den nyopprettede Kategori 3 er pris for årsgreenfee 800,-

Dermed vil alle medlemmer, unntatt aldersgruppen 20-24 år oppleve en liten økning på fakturaen i år.  Med økte priser for mye av vår virksomhet mener vi at vi fortsatt er rimelige og konkurransedyktige på pris i regionen vår.

Trivsel er det ingen som slår oss på!

VELKOMMEN TIL EN NY HERLIG SESONG I HOF GOLFKLUBB!

VIL DU VÆRE MED Å STØTTE KLUBBENS UNGE?
– KLIKK HER FOR Å BLI EN IMPACT-SUPPORTER!