Lokale regler for Hof golfbane ble før sesongstart revidert slik at de nå følger siste regelendringer fra R&A.
Reglene finner du på en egen side under nedtrekksfanen «BANEN» – LOKALE REGLER | Hof Golfklubb

Du finner også reglene oppslått ved klubbhuset og ved å scanne QR-koden på baksiden av de nye scorekortene som brukes i turnering. Dersom det inntreffer spesielle forhold, eller behov for egne regler til en turnering melder seg så oppdaterer vi siden som nevnt over.
Vi retter en stor takk til Arild Thormodsrud for arbeidet med å revidere våre lokale regler.
TIPS:
Last ned appen «R&A – Rules of golf» for iPhone eller Android. Da har du alltid reglene for hånden. En fin app hvor du kan bla i reglene, du kan ta en Quiz. Husk at god kunnskap om reglene kan gi deg fordeler når du vet hvordan du skal handle, kunnskap om reglene gir også raskere spill
Foretrekker du å lese reglene i ro og mak foran en PC er denne linken å anbefale:
Her finner du alt som omhandler golfreglene. Du kan lese «Spillerens utgave», du kan lese definisjoner og ikke minst tolkninger av forskjellige situasjoner en golfspiller kan komme opp i under spill.