Lørdag 30.april kl 10:00 møtte godt over 40 medlemmer i klubben proppfulle av arbeidslyst! Det var tid for vårdugnad. Etter to år uten en skikkelig «Vårdugnad» var det nye arbeidslyst å spore.

Det ble raket kvist og kvast, bunkere ble skåret og luket. Skråning mellom hull 1 og 9 har fått et ansiktsløft. Her dukker det nok også opp noen blomster skal du se. Det ble ryddet rundt klubbhuset. Klubbkontoret flyttet inn i «Stabbursbua», Grunnarbeid for ny avstandsmerking på Drivingrange ble gjort. Ny trapp til utslag hull 9 ble snekret. For ikke å snakke om forsyningstjenesten!
Vi fikk flere flotte kaker, og et lass med grillpølser ble grillet til en sulten dugnadsgjeng.

Etter dugnadsarbeidet var det tid for en pust i bakken med pølsegrilling, kaffe og kaker før vi la ut på «Dugnadsturnering». Texas Scramble var spilleformen. 26 deltakere. Beste lag med score -1 ble Ole Jørgen Asmyhr, Bent Bruun, Thomas Seawright og Patrick Børjesson.

TUSEN TAKK FOR EN FANTASTISK INNSATS FOR Å GJØRE DEN FLOTTE BANEN VÅR ENDA BEDRE!

Her kan du se et lite bildegalleri fra dagens dugnad:

-Dugnadsgjengen strømmer på lørdag morgen. Bent fordeler oppgavene og sender folket ut i arbeid.

-Bunkeren på hull 9 får sårt tiltrengt pleie.

-Espen sørger for flytting av klubbkontor ut i «Stabbursbua».

-Midtveis i dugnaden kom Bent rundt med kjærkommen påfyll av brus og litt å bite i.

– Her gjelder det å utnytte medlemmenes spisskompentanse. Hvem er vel bedre til å bygge en trapp enn «Mr Snekker» Henning Vestskogen.

– Sjauing og skjæring av bunkere er hardt arbeid. Da er det godt med en «5-minutter» mens gutta så på at Thorleif klippet greener.

– Den nye greenklipperen ble også luftet.

– Det ble tatt ut mye masse fra bunkerne. Dette ble lagt i Arilds henger og kjørt bort.

-Med mange hender i arbeid går jobben som en drøm.

-Tipper det er noen som har en litt støl rygg i kveld.

– «Uten mat og drikke duger helten ikke» – Aleksander tok ansvar for pølsegrillinga.

– Etter en matpause samlet folket seg til Dugnadsturnering.

-Blir det greentreff mon tro??

IGJEN – TUSEN TAKK FOR INNSATSEN!