Klubbens banekomite og Jens inviterer alle medlemmer til vårdugnad ONSDAG 3.MAI.

Vinteren har vært lang, men når vi bikker mai måned håper vi banen er klar!

Møt opp ved Klubbhuset kl 17:00. Vi holder på med dugnadsjobb frem til ca kl 20:00.

OPPGAVER:
Banekomiteen har satt opp en prioritert liste over oppgaver som ønskes utført denne dagen.

Den aller viktigste oppgaven er å rake sammen kvist, kvast, konger og annet nedfall som gjennom vinteren har lagt seg på banen. Vi er avhengig av å få bort mesteparten før vi kan begynne å klippe gresset.

Vi har også en plan om å få kuttet en del kvist og småtrær som har vokst opp flere steder.

Ta med rive, stikkspade, greinsaks eller lignende redskap og møt opp med godt humør og pågangsmot.

Har du ryddesag med sagblad og har lyst på en slik jobb? Da tar du den med!

Etter dugnaden samles vi ved klubbhuset. Vi griller pølser til alle som har deltatt!

PÅMELDING:

VEL MØTT TIL DUGNAD!

– Etter dugnaden sørger vi for litt mat og drikke.