NGF fortsetter sitt gode arbeid med å skaffe støtte til klubbenes satsing på barn og unge.

Du kan støtte vårt arbeid ved å bli en Impact-supporter.

I 2023 mottok Hof golfklubb kr 3000,- i støtte fra dere som valgte å bli en «Impact-supporter». På landsbasis ble det del ut over 400000,- til klubbene gjennom dette arbeidet.

Blir du med og heier på de unge i år også ?
Impact Supporter fortsetter arbeidet med å legge tilrette økonomisk for juniorarbeid i de lokale klubbene.
Nå er det tid for å fornye medlemsskapet i supporterklubbene for dere som var med i fjor.
Var du ikke med i år, og har lyst til å støtte de unge i din klubb. Da kan du melde deg inn på denne linken. Velg hvilken klubb du vil støtte : https://www.golfforbundet.no/supporter/
De som er nye supportere i år betaler 450,- Dere får da tilsendt både bagtag og årets nye produkt som er et golfhåndkle med logo som viser at du heier på de unge.
De som ble supportere i fjor kan krysse av for det på innmeldingen. Betaler da 350,- og får golfhåndkle ( Dere har jo bagtag fra før)
Grunnen til at vi har disse produktene er todelt.
a) De unge ser at det faktisk er voksne i klubben som heier på dem. Det er trygt og godt for de unge å vite det. Og vi bygger klubb på tvers av generasjoner.
b) Det er QR kode på produktene, så da kan du enkelt verve flere av dine venner når dere spiller golf.
TAKK for at du er med å bygger neste generasjon golfere på denne måten !
Ps. Produktene blir sendt hjem til folk i posten rundt påske.
NB. På linken er det mulig å betale mer enn oppgitt beløp. Da går overskytende i sin helhet til klubben du støtter.

KLIKK HER FOR Å BLI EN IMPACT-SUPPORTER:  IMPACT – Supporter – Norges Golfforbund (golfforbundet.no)