Banen åpner for ordinært spill torsdag 21.april!

Vinteren slipper nå for alvor taket, og våren er i anmarsj! De siste dagers økte temperatur har gjort sitt til at vi nå med trygghet kan ønske alle golfhungrige medlemmer og gjestespillere velkommen til banen vår. Vannet strømmet i dag gjennom banens vanningsanlegg og gir allerede sårt tiltrengt fuktighet til greenene.

Fra og med torsdag er det mulig å bestille tid i Golfbox og vi kan starte årets sesong.

Husk at på våren er banen spesielt sårbar for skader. Reparer nedslagsmerker og legg tilbake oppslått torv!

Turneringssesongen er også fullt i gang fra og med torsdag. Følg med i Golfbox for et rikholdig program ut over sesongen.

Du finner også en komplett terminliste her: TERMINLISTE | Hof Golfklubb

Samtidig minner vi om Dugnad med turnering lørdag 30.april – påmelding via facebook –   Vårdugnad | Facebook