Anne Marie Rustad tok seieren i Hof golfklubbs sesongavslutning, Høstslaget med solid margin.

Med en score på -7 satte hun hele startfeltet på plass med en meget solid runde. Par på hull 1, etterfulgt av 10 bogeys vitner om et stabilt spill. Pallens øvrige plasser gikk til Tim Øhman og Aase Ersrud. Begge med score -2. Tim foran på lavere spillehcp. Spilleformen i Høstslaget er Netto slaggolf hvor alle spiller i samme klasse.

Det var intet mindre enn 44 påmeldte til årets utgave av «Høstslaget», 3 møtte ikke til start så dermed var startfeltet denne lørdagen på 41 spillere. I all hovedsak medlemmer fra egen klubb, men svært gledelig at vi hadde gjestespillere både fra Vestfold gk, Solum gk og Moss & Rygge gk.

Mye regn de siste dagene gjorde sitt til at banen er mer enn våt nok. Turneringsledelsen besluttet at vi skulle spille med ballplassering i hele spillefeltet. Det var nok lurt, for det er mer enn nok vann i bakken nå.

Heldigvis var regn byttet ut med sol på turneringsdagen, og det ble en nydelig dag på Hof golfbane.

Etter runden bød klubben på pølser, brus, vafler og kaffe til alle deltakerne.

Klikk her for resultater fra Høstslaget 2023.

Takk for en lang og fin turneringssesong i Hof golfklubb – vi er tilbake med mer moro i 2024!

– Nyklipte fairways – hull 5.

– Høsten er i anmarsj. Vi håper på en lang og fin høst med fortsatt mange golfrunder, selv om turneringsprogrammet er over for i år.
– Banemannskapet var tidlig oppe lørdag morgen for å sørge for nyklipte greener.