Vi arrangerer VTG-kurs helgen 13. – 15.august

Vi fortsetter det samme gode tilbudet på kurs og medlemskap.

For kr 1910,- får du dette helgekurset, medlemskap i Hof golfklubb (Kategori 1) OG årsgreenfee for sesongen 2021.
Det betyr at etter endt kurs kan du spille så mye du vil på Hof golfbane ut sesongen uten å betale noe ekstra!

Medlemsavgift til Norges golfforbund og bladet Norsk Golf hjem i postkassa er også inkludert.

Kurset består av følgende:
Fredag 13.august  kl 17:00 – teori og kort introduksjon til hva golf er, varighet 1 1/2 – 2 timer.
Lørdag 14. og søndag 15.august – kl 10:00 – praktisk trening på treningsfeltet og banen, varighet ca 4 timer hver dag.

Dette er ei kurspakke som inneholder flere timer enn kravet til VTG-kurs. Vi ønsker å sette nye golfspillere best mulig i stand til å ta fatt på golfen. Derfor legger vi inn ekstra timer for at du skal få en best mulig start.

Vi har utstyr du kan låne for å gjennomføre kurs.

Kilkk her for mer informasjon om VTG-kurs.

Er du interessert i en kursplass? Eller bare har spørsmål til oss om kurset?
Send en epost til