Lørdag 11.juli var det duket for årets utgave av «Sommergolfen». Denne turneringen har gjennom årene fått forskjellig navn. Vi har hatt «Midtsommergolf», «Sensommergolf», og i år altså «Sommergolfen».

18 deltakere hadde meldt seg på. En nydelig sommerkveld med god temperatur, dog noe vindfull. Det hele startet med en puttekonkurranse. Her satte Espen Svendsrud en av sine to putter rett i hullet. Han ble dermed vinner av puttekonkurransen.

Vi spilte Texas Scramble over 9 hull med tre på hvert lag. Det ble en spennende og jevn konkurranse med tre av de seks lagene på score -1.
Det ble skilt mellom lagene på hcp, Vinnerlaget ble dermed Anne L. Vestskogen, Bent Grønvold og Thorleif Rustad

Etter runden var det samling ved golfkroa hvor vi grillet og koste oss. Viktor Hovland spilte også golf denne kvelden. Dermed ble TVn plassert ut slik at vi samtidig kunne følge med på en særdeles spennende runde med «vår mann» i lederkampen.

-Turneringsleder Henning Vestskogen orienterer om kveldens konkurranse før start.

– Puttekonkurransen ble gjennomført på hull 9.

-Mye god golf på Hof golfbane denne lørdagskvelden.

-Vinnerlaget bestod av disse tre: Thorleif Rustad, Anne L.Vestskogen og Bent Grønvold. Score: -1