KLUBBMESTERSKAP 2016 – Stableford og Slag

Årets klubbmesterskap er over for i år og årets vinnere er i år, som i fjor, Solveig Sundby og Lars-Johan Wåden Tandberg.

Lars-Johan vant med hele 17-slags margin på Greig Scott som ble nummer 2. Atle Stenseth knep 3.plassen. På damesiden var det tettere og Solveig vant med 5-slags margin på Anne Ki Klemetsen som ble nummer 2. Aase Mari Dahle Ersrud tok 3. plassen.

I seniorklassen for Herrer, vant Leif Myhre foran Kjell Vidar Wike på 2.plass og George Boyd på 3.plass, mens i seniorklassen for Damer vant Anne Ki Klemetsen foran Aase Mari Dahle Ersrud på 2. plass og Kirsti Monstad på 3.plass.

KM
Fra Venstre: Leif Myhre, Solveig Sundby, Lars-Johan Wåden Tandberg, Arne Brovold og Anne Ki Klemetsen.

Som en del av Klubbmesterskapet, ble det i tillegg spilt KM i Stableford på lørdag.
Klassevinnerne ble som følger:

Herrer kl. 1 hcp 0-17,9: Leif Myhre

Herrer kl. 2 hcp 18-54: Arne Brovold

Damer kl. 1 hcp 0-17,9: Solveig Sundby

Damer kl. 2 hcp 18-36: Helene Warelius Syrstad

Vi gratulere alle vinnerne.

Alle resultatene finnes her:
KLUBBMESTERSKAP 2016 – Stableford og Slag