KLUBBMESTERSKAP 2017 – Stableford og Slag

Årets klubbmesterskap er over for i år og årets vinnere ble Solveig Sundby og Bjørn Andersen.

Solveig vant med hele 17-slags margin på Aase Mari Dahle Ersrud som ble nummer 2. Else Feiring Olsen tok 3. plassen.
På herresiden, vant Bjørn med 9-slags margin på Lars-Johan som ble nummer 2, etter å ha gått en knallbra sisterunde som endte med tangering banerekorden på 61 (-5). Marius Kongsten Gabrielsen knep 3.plassen.

I seniorklassen for Herrer, vant Leif Myhre foran George Boyd på 2.plass etter omspill – Kjell Vidar Kjennerud tok 3.plass, mens i seniorklassen for Damer vant Aase Mari Dahle Ersrud foran Birgitte Floeng på 2. plass, også her etter omspill – Anne Ki Klemetsen tok 3.plass.

Fra venstre bak: Bjørn Andersen, Marius Kongsten Gabrielsen og Lars-Johan Wåden Tandberg
Fra venstre foran: Solveig Sundby, Aase Mari Dahle Ersrud og Else Feiring Olsen

Som en del av Klubbmesterskapet, ble det i tillegg spilt KM i Stableford på lørdag.
Klassevinnerne ble som følger:

Herrer kl. 1 hcp 0-17,9: Marius Kongsten Gabrielsen
Herrer kl. 2 hcp 18-54: Sondre Haugestad Kristiansen

Damer kl. 1 hcp 0-17,9: Anne Ki Klemetsen
Damer kl. 2 hcp 18-54: Birgitte Floeng

Vi gratulerer alle vinnerne.

Alle resultatene finnes her:
KLUBBMESTERSKAP 2017 – Stableford og Slag