Skule Bettum, Gunhild Rustad og Erik Stabæk ble nye Klubbmestere i Stableford.
Søndag var det klart for Klubbmesterskapet i Stableford på Hof golfbane. Turneringen samlet 28 spillere fordelt på 3 klasser.
I klasse A for herrer med hcp 0-18 vant Erik Stabæk med 38 poeng. Her ble Leif Myhre nr. 2 med 36 poeng og Ingar Skillinghaug nr. 3 med 33 poeng.
I Klasse B for herrer med hcp mellom 18-54 ble det utrolig jevnt. Skule Bettum ble nr. 1 og vant med 41 poeng. Samme poengsum hadde junioren Sebastian Fagermo Ilebakke men ble nr. 2 pga høyere hcp. Nr. 3 i denne klassen ble Erik Jensen med 39 poeng.
I Klasse B for damer med hcp mellom 18-54 vant Gunhild Rustad overlegent med hele 44 poeng. Her ble Anne Landsverk Vestskogen nr. 2 med 39 poeng og Jorun Lian nr. 3 med 37 poeng.
Vi må igjen takke for en fin turnering med mye god score og ikke minst en fantastisk flott bane for tiden. Flere skal også ha takk for at de stiller opp og hjelper med å klippe banen slik at vi får fine spilleforhold til hver turnering.
Nå gjenstår det kun to helgeturneringer igjen før sesongen avsluttes.
Førstkommende lørdag arrangerer vi Nattgolf etter mørkets frembrudd. Dette er en morsom og sosial turnering som får frem mye latter og humør. For de som ikke har prøvd denne type turnering kan vi anbefale dette.
Søndag 27. september avslutter vi sesongen på Hof golfbane med Høstslaget. Dette er en Nettoslags-turnering som også er åpen for spillere fra andre klubber. Bare å melde seg på med andre ord.