Årets nattgolf er over for denne gang. Kun 10 deltagere var på plass til kl. 18:00 for å konkurrere denne kvelden/natten. Det startet som det ofte pleier med en enkel puttekonkurranse hvor alle fikk 2 forsøk hver. Her endte Henning Vestskogen opp som vinner med å sette den aller siste putten i fra omlag 15 meter.

Etter puttekonkurransen så var det Lapskaus og god drikke på menyen. Lapskausen var i år som i fjor fra Hof kro & catering. Etter mat kunne vi bare vente på at mørket skulle senke seg noe som skulle vise seg å bli vanskelig når månen lyste opp som aldri før. Været var strålende denne og vi fikk en fantastisk runde på banen denne kvelden. Det ble delt opp i 2 lag à 5 stk. Spilleformen var scramble og med 5 på hvert lag.

Vinnerlaget iår var bestående av Henning og Anne Vestskogen, Jørgen Ramberg, Bent Bruun og Ingar Skillinghaug med score på +1 etter 9 hull.

Nattgolf er noe spesielt og krever litt organisering. Med 10 deltagere denne fredagen så kan det hende at vi har arrangert Nattgolf for siste gang på en stund. Arrangementet denne gangen ble dømt til å gå i minus med så få deltagere. Vi bør vi enten oppfordre til større oppslutning for at vi i det hele tatt skal holde liv i denne tradisjonen, eller bare avvikle Nattgolfen i årene fremover. Det er opp til hvert enkelt medlem å støtte opp om slike arrangement. For oss som deltok så ønsker vi selvfølgelig større deltagelse slik at Nattgolfen består fordi det er en utrolig morsom og sosial happening.

nattgolf