Helgen 15.-16.august stilte Hof golfklubb med lag for damer og herrer i NM, 3.divisjon, Norsk Seniorgolf.

Damelaget vårt bestod av Aase M. D. Ersrud, Anne-Ki Klemetsen, Elizabeth Thormodsrud og Else Feiring Olsen.

Turneringen ble arrangert av Vestfold golfklubb.

Følgende «reisebrev» er mottatt fra Hof-damenes kaptein Anne-Ki Klemetsen:
«Da er NM for seniorer over og noen kom opp som en hjort og falt ned som en ….Andre startet i skyggenes dal men tok seg sammen og vippet hodet så vidt over for å se soloppgangen. Uansett resultater så har vi hatt en strålende helg. Takk for fine skjorter og for økonomisk støtte. Gjett om vi er stolte av klubben vår.»

Etter dag en kunne vi lese følgende tekst på facebooksiden vår, forfattet av kaptein for herrelaget George Boyd:
«Fantastic play from Hof Senior Lagmix team! Day 1 in 6th after a -1 front 9 from Bent Grønvold and the other 3 chaps keeping focus. Tomorrow will prove a challenge in singles! Our lowest handicapped player is 50th in the player list of 86 😱😳😬 How hard can it be? 😂»

– Herrelaget fra Hof GK i matchende klubbskjorter: fv. George Boyd, Bent Grønvold, Arild Thormodsrud og Erik Stabæk.

RESULTATER:

Vertsklubbens damelag fra Vestfold gk vant, mens Borre gk vant herreklassen
Våre lag endte på henholdsvis 6.plass og 14.plass.

Her kan du lese hele resultatlista for turneringen:
RESULTATER – DAMER
RESULTATER – HERRER