Golfsesongen er snart på hell men det er fortsatt mulighet for mange fine opplevelser på golfbanen ut over høsten.
Tenker du at golf kunne vært noe for deg? Da bør du benytte deg av dette MEGET GODE TILBUDET.

For kr 1945,- får du kurs, medlemskap i Hof golfklubb og spillerett på banen ut denne sesongen OG HELE 2022!

Medlemsavgift til Norges golfforbund og bladet Norsk Golf hjem i postkassa er også inkludert.

Kurset består av følgende:
Fredag 17.september  kl 17:00 – teori og kort introduksjon til hva golf er, varighet 1 1/2 – 2 timer.
Lørdag 18. og søndag 19.september – kl 10:00 – praktisk trening på treningsfeltet og banen, varighet ca 4 timer hver dag.

Dette er ei kurspakke som inneholder flere timer enn kravet til VTG-kurs. Vi ønsker å sette nye golfspillere best mulig i stand til å ta fatt på golfen. Derfor legger vi inn ekstra timer for at du skal få en best mulig start.

Vi har utstyr du kan låne for å gjennomføre kurs.

Kilkk her for mer informasjon om VTG-kurs.

Er du interessert i en kursplass? Eller bare har spørsmål til oss om kurset?
Send en epost til