Hof golfklubb ønsker alle påmeldte velkommen og lykke til i morgendagens turnering på Hof golfbane.

Tore Halvorsen fra Belka Golf har med seg en masse premier i sekken. Han har også med seg diverse utstyr og klær for salg.

Været er absolutt på vår side i år, spesielt for de som husker tilbake til fjorårets våteste dag.

Det er Shotgun-start kl 11:00. Det vil på forhånd bli gitt praktisk informasjon om turneringen så vi anbefaler å være ute i god tid slik at registrering, betaling og annet praktisk er gjennomført i god tid. Samling ved klubbhuset senest kl 10:45.

For etternølere er det fortsatt mulig å melde seg på. Gå inn i Golfbox og meld deg på – påmelding stenger kl 22:00 i kveld.
Startlister blir lagt ut når påmeldingen er stengt.

Jens har fått hjelp av ei hyggelig dame som sørger for å holde cafeen i proshop åpen i morgen. Det blir salg av påsmurte baguetter i tillegg til pølser, vaffler, toast, kaffe og mineralvann.

Vi ses til en spennende turnering på Hof golfbane!

Link til plakat og mer informasjon om Belka.