Lørdag 17.oktober inviterte vi til høstdugnad med påfølgende mat og turnering.

Over 20 medlemmer møtte opp med arbeidslyst og pågangsmot.

Vi fikk gjort mye bra arbeid denne dagen. Flere hundre rangeballer fant veien tilbake fra skogen og inn der de hører hjemme. Kvister og greiner ble skåret og klippet flere steder. Både fremkommelighet og spillelinjer ble forbedret. Flere bunkere fikk en etterlengtet oppgradering og jammen var det noen som fikk klippet litt gress også. Etter arbeidet serverte vi pølser med tilbehør i klubbhuset.

Dagen ble avsluttet med en Texas Scramble-turnering. 4 eller 5 på lag. Det ble utrolig jevnt. Alle lag endte på score -3. Dermed ble premieringen en vaffel til alle mens vi nøt høstsolas varmende stråler utenfor klubbhuset.

Hof golfklubb ønsker å takke hver og en av dere som deltok på dugnaden.

Det er fortsatt muligheter for å spille golf utover høsten, frem til baneselskapet stenger banen.

HUSK! Er det frost og rim i gresset må du vente med å gå på banen til det har tint.

For de av dere som har avsluttet sesongen – VELKOMMEN TILBAKE TIL EN NY SESONG I 2021!

– Sola har tint frosten på hull 6. Klart for å frisere roughen.

– Dugnadsturneringen er i gang – sola varmer. Men det var kaldt i skyggen denne dagen.

– Løvet legger seg og det kan til tider være utfordrende å finne ballen om høsten.

– Joakim med birdieputt på hull 8. Hof golfbane tar seg fint ut i høstfarger.