Hof gk slo tilbake etter fjorårets Klubbmatch mot Solum og Re.

Ett år er gått siden forrige klubbmatch ble spilt på Hof golfbane. Ifjor var det Re som gikk seirende ut av duellen og tok med seg pokalen. På fredag kveld var det klart for en ny klubbmatch og denne skulle foregå på Solum som kunne stille med meget flott golfvær og fin bane. Det var på forhånd satt opp at hver klubb skulle stille med 12 mann, der 6 av disse stilte i bruttoklassen og 6 skulle spille i nettoklassen. Av disse 6 skulle de 4 beste telle i kampen om pokalen.

Laguttaket ble tatt ut på bakgrunn av årets resultater fra Herregolfen. For Hof stilte Lars Johan, Simen, Greig, Ingar, Bent og Halvor i bruttoklassen, mens Jostein, Kjell Vidar, George, Hans Arne, Arild og Fred stilte opp i nettoklassen.

Simen imponerte spesielt denne kvelden med å gå 4 under på 9 hull, mens Lars Johan spilte 2 under på de samme 9 hullene. Ingar og Greig på henholdsvis 3 og 4 over.

I nettoklassen gjorde Kjell Vidar og George en meget god innsats og spilte -3 og -2 netto mens Arild og Fred gikk på henholdsvis par og +3 netto.

Med disse resultatene endte Hof opp med 295 slag. Nr. 2 ble Solum hele 16 slag bak, på 311 slag og Re nr. 3 på 313 slag. Med andre ord en stor revansje fra fjorårets utgave av Klubbmatchen mellom Solum, Re og Hof.