Disse fire gutta representerer Hof golfklubb på lag-NM 2.divisjon for herrer 2020. Turneringen pågår i disse dager på Norsjø golfklubb.
Fra venstre: Halvor Auen, Erlend Andersen, Bjørn Andersen og Simen Thormodsrud.

Fredag var tre av gutta på banen for en innspillsrunde. Det meldes om strøkne spilleforhold.

Lørdag var første konkurransedag og der spilte Andersen og Andersen sammen mens ball nr 2 var Thormodsrud og Auen. Først ble det spilt Foursome (annenhvert slag) det ble en runde på det jevne for Andersen og Andersen, mens Thormodsrud og Auen leverte en noe dårligere runde tross en hot start.

Runde 2 ble et slit, mye dårlig putting gjorde at de raste litt på resultatlisten. Det er tøffe forhold, av og på med regn samt mye vind. Søndag morgen er de klare for singel. Gutta starter 08:20,30,40 og 50 fra hull 10.

Klikk her for link til resultater i Golfbox.

Vi ønsker lykke til med dagens runde!