Vi starter opp igjen tirsdag 18.mai

13.mai vedtok Holmestrand kommune en lokal koronaforskrift som gjelder til og med 28.mai. Den tillater oss å drive trening for barn og unge under følgende begrensninger:

• Det må foregå utendørs
  • Alle må være under 20 år
  • Alle må være fra samme kommune
  • Det skal kunne holdes to meters avstand

Under disse forutsetningene starter vi opp igjen knøtte- og juniortreningen fra og med tirsdag 18.mai.
Treningsfeltet er stort og det er ikke så mange på treningene. Her er det bare å møte opp om du er interessert. Treningstidene finner du lenger ned i denne artikkelen.

Du kan også følge Knøtte- og juniorgruppa på facebook: (1) Knøtte- og juniorgolf i Hof golfklubb | Facebook

Hof golfklubb holder gratis trening for barn og unge. Knøtte- og juniorgruppa ønsker seg flere glade og ivrige barn på treningsfeltet.

Hver tirsdag fremover står Joakim Gedenryd og Simen Thormodsrud klar for å ta imot barn og unge til golftrening.

Tirsdag 20.april ble årets første trening gjennomført. Ti barn og unge møtte opp til trening og golf-moro.

Joakim forteller at gruppa vil deles i tre partier:
De yngste barna, fra 5 til 8 år hvor det går mest i lek om moro på treningsfeltet møtes kl 18:15 og holder på frem til kl 19:00.
Mellom-gruppa fra 9-12 år starter opp kl 19:00 og holder på en time. Her er det også lek og moro, og noe mer teknisk trening basert på den enkeltes ferdigheter.
Juniorgruppa vår, fra 13-19 år er det mer spill og trening i fokus.

Kort fortalt:
5 – 8 år – kl 18:15 – 19:00
9-12 år – kl 19:00 – 20:00
13-19 år – kl 18:15 – 20:00

– Golftrener Joakim forklarer hvordan man best skal klare å få ballen ned i hullet.

Har du et barn eller barnebarn som har lyst til å prøve golf? Da er det bare å møte opp til oppsatte tider. Her kan de være med noen runder ut over sesongen og se om det er interessant. Treningstilbudet er gratis. Dersom man etter å ha prøvd seg noen runder, ønsker å fortsette på mer permanent basis ønsker vi barna velkommen som medlemmer i klubben. Da kan du sende en epost til   for å bli medlem.

For oppdatert og ukentlig informasjon kan du følge Knøtte- og juniorgruppa på facebook:
Knøtte- og juniorgolf i Hof golfklubb | Facebook

Hof golfklubb er også på facebook:
Hof golfklubb | Facebook

Har du spørsmål om knøtte- og juniortreninga kan du ta kontakt med Joakim på telefon 948 18 011 eller du kan sende en epost til klubben:

– Her er de eldste i juniorgruppa godt i gang med å slå baller laaaangt ut på driving-rangen.