12.mai:
Dagens innskjerping av vedtatt lokal koronaforskrift for Holmestrand kommune gjør at vi verken kan eller vil samle medlemmer til dugnad førstkommende lørdag.
Informasjon fra kommunen kan du lese her:

Lørdag 15.mai kl 10-13 kalles det inn til dugnad på golfbanen.
Her blir det behov for deg som kan bidra med å rake, luke, beskjære, male og andre oppgaver. Styret setter opp liste over arbeidsoppgaver. Disse blir tildelt ved ankomst klubbhuset.
Etter en liten pause og litt mat starter vi opp en turnering for de som har vært med på dugnaden.
Forbehold om gjennomføring:
Dersom smitteverntiltak tilsier at vi ikke kan gjennomføre arrangement når vi kommer så langt, kuttes turneringen ut. Hvis mulig vil vi gjennomføre dugnad selv om turneringen utgår. På selve dugnaden  trenger vi ikke en felles samling, men man får tildelt arbeidsoppgave og går ut på banen i mindre grupper og gjennomfører.
Vi håper at mange har lyst til å bidra med å gjøre banen vår mer attraktiv.
Påmelding ved å klikke «Skal» på opprettet facebookarrangement – se link: Dugnad på golfbanen – facebook
VELKOMMEN TIL DUGNAD!