KLUBBMESTERSKAP 2018 – Stableford og Slag

Årets klubbmesterskap er over for i år og årets vinnere ble Anne Ki Klemetsen og Lars-Johan Wåden Tandberg.

På damesiden, vant Anne Ki Klemetsen med 3-slags margin på Jorun Lian som ble nummer 2. Else Feiring Olsen tok 3. plass i år som i fjor. På herresiden, vant Lars-Johan med 2-slags margin på Aleksander Lee Olsen som ble nummer 2. Greig Scott knep 3.plass.

I seniorklassen for Damer, vant Anne Ki Klemetsen foran Jorun Lian på 2. plass, mens Else Feiring Olsen tok 3.plass. I seniorklassen for Herrer, vant Leif Myhre foran Atle Stenseth på 2.plass, mens Kjell Vidar Wike tok 3.plass.

Fra venstre: Anne Ki Klemetsen, Lars-Johan Wåden Tandberg, Trond Walther Ellefsen, Leif Myhre og Jorun Lian.

Som en del av Klubbmesterskapet, ble det i tillegg spilt KM i Stableford på lørdag.
Klassevinnerne ble som følger:

Herrer kl. 1 hcp 0-17,9: Trond Walther Ellefsen
Herrer kl. 2 hcp 18-54: Espen Svendsrud

Damer kl. 1 hcp 0-17,9: Anne Ki Klemetsen
Damer kl. 2 hcp 18-54: Jorun Lian

Vi gratulerer alle vinnerne.

Alle resultatene finnes her:
KLUBBMESTERSKAP 2018 – Stableford og Slag